Open links in secondary window

::blurry me::-::sumbody please give sum lite::

it just one of many place where i can put all my craps and tell the whole world what happen to me n what am i thinking about life....

 
(UNDER CONSTRUCTION2010)Meh chat kat sini...korang nak tanya aper2 pun boleh...akan cuba di jawab..InsyaAllah..(UNDER CONSTRUCTION2010)

Currently Favorite Music Video
m.a.s.a. s.p.o.n.s.o.r. p.e.s.a.n.a.n.

Yahoo! Avatars U.K. & Ireland

Add Me At....
    http://www.friendster.com/profiles/selserkem

    http://www.facebook.com/profile.php?id=652253774

    http://www.myspace.com/maxxperezwu

Bloggers "Family Affairs"
Bloggers "Kenalan kolej"..
Bloggers "TABIK HORMAT"
Bloggers "AkmaFC & Jiwangans"..
Bloggers "Nubies"
Tertinggal Komuter??!?!
Tertinggal ERL????
posting pasal sakit hati!!
Friday, July 21, 2006
Aloo all...

bukan xde idea nk berucap....tapi..mmg boring tahap gaban....so...mcm tajuk posting kat atas...nak marah je hari ni...

last nite...call my friends back in Perak...Serious sh*t...i miss them...hampeh tul laa diorg...mentang2 bdk design..alasan baik giler.."aku xde kredit nk call laa....", "PTPTN aku sem ni cukup utk buat beli stuff je"..."ko lain laaa..Loan PAMA..topup mintak je"...Mintak Tengkorak HANG!! aku pun kene save baget laa...korang ingat aper!!!aku tau korang ader baca blog aku..klu tak..takkan ader sorg dlm reramai yg aku call tu pggl aku FANATIK AF....sukati jantung aku aaa..aku xkaco korg..lain aaa klu aku amik balak korg ke haper ke...

berbalik pd kehidupan skrang....ader rasa2 nk buat bisnes laa lepas habis peksa ni...bukan Multilevel ok...xpercaya ngan bende2 xde pekdah...btul...wat aper nk KAYAKAN org atas je....


also malam smalam....ader laa sorg hamba Allah ni....sy nmpk dier on9 kat my YM....a few hours i saw "mi amor" pye nick on9...sbb xnk kaco dier..( ye laaa...dier kan nk jd scorer...xleh kaco)so buat2 xnmpk je laaa....my status: invisible to all.........until nick yg sy tunggu2 muncul.....sy terus me on9 kan pd grup2 tertentu....to my surprise.....the person yg mmg on9 tu...boleh plak log off tak smpi 5 mins lepas sy menukar status sy...what the ****!!! ok laaah....waktu tu pikir positif...maybe dier dh ngantuk kut......ye aaa....waktu tu dh pukul 12 lebih.....smbl chat ngan sorg kawan dr obersi....sy pun wat checking kat website yg mmg sentiasa sy masuk.....nk jadi lagi kelakar......biler sy nk anta msg kat web tu..nmpk plak nick dier kat sana....ceeehhhh......so...ucapan yg dpt aku bg.....ckp je ko xnk ckp ngan aku...jgn lari...aku tak kaco ko laaa....melainkan klu ko yg kaco aku dulu...klu ko boring tahap gaban...buzz je laa....xper laaa....aku kene hormat ko sbg kakak....sbb ko lagi tua dr aku.....tak manis plak klu ADIK kaco KAKAK....aku tau ko baca...takpun ko buat2 mcm tak baca.....aku paham...saper laa aku kan...nk banding ngan ko...mmg x sama level....mcm satu lagu indon tu..."Aku org kecil...kau org besar, kau umpama gajah..Aku hanya Semut Merah.."

hari ni (20-07-06) xdpt tgk diari...tapi sepanjang blajar tadi...mmg dpt tgk diari setahun yg lepas....ader scene baik PUNYA!!!! bakal menaikkan index......


rasa2 lagu ni je kut dpt kurangkan rasa amarah kat hati ni.....wat masa sekrang....

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang t'lah hilang
Darimu yang mampu menyanjungku

Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun aku mampu
Untuk mengenangmu

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati

Chorus :
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau
Kenangan yang terindah dalam hidupku

Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang t'lah terukir
Sebagai kenangan yang terindah


thank god nick dier tak nampak hari ni..klu tak..sure kene maki hamun......So..BEWARE!!!!


-out-

Photobucket - Video and Image Hosting
-maxx-
hasil muntahan pikiran maxx @ 12:16 AM  
1 Comments:
  • At 5:23 AM, Anonymous Anonymous said…

    [CENTER][COLOR=Blue][IMG]http://www.anqam.com/anqam.com.jpg[/IMG]

    Hello everyone!

    [COLOR=Magenta] Ini Jennifer Clark atau Anda bisa menghubungi saya Jennifer CI pm dari USA tapi aku tinggal di pulau Padang sekarang dan saya belajar Bahasa Indonesia sekarang:). Aku tidak tahu ke mana harus posting ini, tetapi saya kira forum ini akan cocok dengan topik ini karena saya suka bagian ini dan lol[/COLOR].

    [url=http://www.anqam.com/page-proxy.html]بروكسي[/url] Aku dirujuk ke sini oleh seseorang, tapi saya tidak tahu nama pengguna saja namun begitu aku tidak bisa memasukkannya saat mendaftar.
    Saya sangat tertarik di forum ini karena saya baru ke forum dan posting dan hal semacam ini juga aku berharap aku bisa mendapatkan keuntungan penuh dari forum ini.

    Jadi, biarkan saya tahu jika saya diterima di sini ^ ^

    Kind of Regards.

    Jennifer C.[/COLOR] [/CENTER]

     
Post a Comment
<< Home
 

About Me

Name: maxx
Home: Ser-dunk, Selangor, Malaysia
About Me: I like to be with my family..hang out wit my frenz...and talk for hours at phone.....
See my complete profile
Wishlist

  • Harry Potter DVD collector's boxset
  • HSM DVD collector's boxset
  • Twilight Saga DVD collector's boxset
  • MacBook Air
  • Kia Picanto
  • Mr. Right
Movies that I planned to catch

  • Harry Potter and the Deathly Hallows part 1
  • Harry Potter and the Deathly Hallows part 2
  • Twilight Saga: Breaking Dawn part 1
  • Twilight Saga: Breaking Dawn part 2
  • Muallaf
  • Valentine's Day
  • Beastly
  • The Karate Kid
  • Toy Story 3
  • Me & Orson Welles
  • Footloose
  • Julie & Julia
  • Young Victoria
  • The Smurfs
  • Scott Pilgrim vs. The World
  • National Treasure 3
  • underconstruction2010
  • underconstruction2010
Penaja tak berbayar...

Free Blogger Templates

BLOGGER

Click here to Join StacyFC
Let's make sure she'll become next AF's pearl..ALAMAK TERLEBIH SUDAH...

Click here to Join Nubie Club
Let's make him the next pearl, along side his buddies in AF6...CAYALAH...

Click here to join jiwangunited
Click to join jiwangunited

Click here to join Gua.com.my
Click to join GUA.com.my

Click here to join GlaxieBlog*
Click to join GalaxieBLOG*

Click here to AddictingGames.com
Click to Play Games, Free Online at AddictingGames

Click here to Miniclip.com
Click to Get Free Games n Shows

Click here to join HOManiacs Malaysia
Click to join HOManiacs

Click here to join JC.net
Click to join Jay Chou.Net

Konfem aku ke Sana...AT LEAST ONCE A DAY!!!!
Pusat mencari Vidclip2 best

Kenangan lama menikam kalbu

Forum mencari kawan lama...senior dan junior

UiTM Dihatiku

American Degrees..LOCALLY

SEGi..my new-found school

we R in F.I.R.E. Club

The Actor's Studio

Comic Fiesta

Micheal Lau of Gardener's Gala

Forum Minyak Tanah

Red Film

Sepet

Malaysian Videos Award

Kaki Seni

Finas

Tempat Usha komik, majalah anime terbaru

Majalah Media Hiburan

Harian Metro Online

Usha Henpon Murah kat sini

Pusat penukaran waktu

Tempat aku tgk RM jatuh mendadak

AXN's Too SEXY...

underconstruction2010
underconstruction2010

Siaran Paling Syiok

www.hotfm.com.myHotFM

www.hitz.fmHitz.FM

www.era.fmEra.fm

www.radio1.com.myNasional FM

www.my.com.myMyFM

© 2006 ::blurry me::-::sumbody please give sum lite:: .Template by Isnaini Dot Com